Тематичні запити

 До відома користувачів документами Державного архіву Рівненської області

     Інформуємо, що приймання заяв про витребування інформації, яка міститься в документах Державного архіву Рівненської області, в т.ч. і електронною поштою, проводиться лише за наявності у заявах повної (включаючи індекс) поштової адреси заявника.

      Згідно п. 3.15 «Порядку користування документами Національного архівного фонду України у Державному архіві Рівненської області» заявники повинні підтверджувати родинні зв'язки з особами, щодо яких проводиться пошук персональних даних, або надавати засвідчені нотаріально доручення від замовників генеалогічних досліджень.


Державний архів Рівненської області виконує тематичні запити, що стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період та встановлення або підтвердження певного факту, події, дати.

Звернення (заява) складається на ім’я директора Державного архіву Рівненської області.  Текст заяви подається у довільній формі із зазначенням теми, що цікавить заявника, хронологічних меж, видів документів, форми отримання відповіді тощо.

Тематичні запити виконуються на платній основі. Вартість виконання запиту залежить від складності, часу, витраченого на пошуки, формою отримання відповіді (довідка, копії документів) та визначається «Цінами на роботи (послуги) у сфері використання архівних документів, що виконуються Державним архівом Рівненської області», зареєстрованими в Головному управлінні юстиції Рівненської області 24 березня 2008 року за  № 23/799.

Завантажити бланк заяви для тематичного запиту у форматі (DOC - 23 КБ)