Контактна інформація

Адреса (Корпус №1)

Адреса (Корпус №2)

Стіл довідок

(0362) 67-15-12

(0362) 67-15-07

Приймальня

(0362) 67-15-14

Прийомні дні

Понеділок

Середа

Години роботи

9:00 — 18:00

9:00 — 18:00

Обідня перерва

13:00 — 14:00

13:00 — 14:00

Електронна пошта

archive_rv@arch.gov.ua

articles

Соціально-правові запити

До відома користувачів документами Державного архіву Рівненської області

Інформуємо, що приймання заяв про витребування інформації, яка міститься в документах Державного архіву Рівненської області, в т.ч. і електронною поштою, проводиться лише за наявності у заявах повної (включаючи індекс) поштової адреси заявника.

Згідно п. 3.15 «Порядку користування документами Національного архівного фонду України у Державному архіві Рівненської області» заявники повинні підтверджувати родинні зв'язки з особами, щодо яких проводиться пошук персональних даних, або надавати засвідчені нотаріально доручення від замовників генеалогічних досліджень.



Бланк заяви про стаж

Бланк заяви про заробітну плату

Бланк заяви про отримання нагороди

Бланк заяви про народження, шлюб, смерть

Бланк заяви про підтвердження майнових прав



Підтвердження трудового стажу і заробітної плати

У зверненні (заяві) про стаж роботи, потрібно вказати прізвище, ім’я по батькові, під якими працював заявник, назву установи (підприємства, організації), цеху, (відділу), посаду(и), дату та номер наказу про призначення або звільнення.

У заяві про зарплату також необхідно вказати період за який потрібна довідка. Заява на довідку про заробітну плату подається на кожні 5 років окремо. Наявність копії трудової книжки за відповідний період, суттєво прискорює виконання запиту.

Для довідки про отримання грошових виплат під час роботи у дільничних виборчих комісіях з виборів Президента України чи депутатів Верховної Ради, у зверненні (заяві) до архіву слід вказати посаду на якій працював заявник, номер дільничної виборчої комісії та номер територіального виборчого округу.



Бланк заяви про стаж

Бланк заяви про заробітну плату



Підтвердження нагородження державними відзнаками

У зверненні (заяві) про стаж роботи, потрібно вказати прізвище, ім’я по батькові, під якими працював заявник, назву установи (підприємства, організації), цеху, (відділу), посаду(и), дату та номер наказу про призначення або звільнення.

У заяві про зарплату також необхідно вказати період за який потрібна довідка. Заява на довідку про заробітну плату подається на кожні 5 років окремо. Наявність копії трудової книжки за відповідний період, суттєво прискорює виконання запиту.

Для довідки про отримання грошових виплат під час роботи у дільничних виборчих комісіях з виборів Президента України чи депутатів Верховної Ради, у зверненні (заяві) до архіву слід вказати посаду на якій працював заявник, номер дільничної виборчої комісії та номер територіального виборчого округу.



Бланк заяви про отримання нагороди



Підтвердження факту народження, шлюбу, смерті

Для отримання довідки про народження, необхідно вказати прізвище (для жінок - дівоче прізвище), ім'я, по-батькові особи, стосовно якої запитується інформація, дату (рік) та місце народження, віросповідання, прізвища та імена батьків.

Відомості про реєстрацію актів цивільного стану громадян зберігаються у Державному архіві Рівненської області по 1933 рік включно. Стосовно відомостей щодо підтвердження фактів цивільного стану з 1934 року й до сьогодні, слід звертатися до архіву Рівненського обласного відділу державної реєстрації актів цивільного стану або місцевих органів державної реєстрації актів цивільного стану.



Бланк заяви про народження, шлюб, смерть



Підтвердження майнових прав

Для підтвердження майнових прав Державним архівом Рівненської області надаються довідки (копії документів) про відведення земельних ділянок під будівництво об'єктів господарства, установ, закладів, житлових будинків, допоміжних приміщень, гаражів; надання дозволу на реконструкцію, перебудову існуючих споруд; закріплення прибудинкової території за будинковолодіннями; введення в експлуатацію будівель та господарчих споруд; надання житла; продаж домоволодінь. У разі наявності, також можуть бути надані копії ситуаційних і будівельних планів, актів введення в експлуатацію споруд тощо.

У зверненні (заяві) про надання архівної довідки (копії документу) щодо відведення земельної ділянки, підтвердження права власності, дозволу прибудови тощо, слід зазначити повну назву організації (органу державної влади), який ухвалював відповідне рішення, його дату та номер, зміст рішення та стосовно кого воно приймалося. В разі відсутності точних відомостей слід вказати рік ухвалення відповідного рішення. Працівники архіву здійснюють пошук рішень, ухвалених органами влади, залежно від об'єму пошуку у межах 1 - 2 років.

Довідки про підтвердження майнових прав є платними.



Бланк заяви про підтвердження майнових прав